Followers

World Clock

>

Saturday, November 6, 2010

Potter Junkie Part IV


Warner Bros baru sahaja kuarkan new preview clip for Deathly Hallows ! Clip ni tnjk the transformation of Ron, Hermione, Fred, George, Fleur and Mundungus Fletcher into Harry using Polyjuice Potion to transport Harry without being detected. Watch here !






Time aku tgk video ni aku menggeletat cm org dah tak keruan n gelak sakan sorg2. Hahaha.


LA Times pon ader kuarkan another new preview clip tnjk scene Harry and Ron at the Burrow. Video ni takle embed so sape2 yg nk tgk bole tekan kat sini.



AMAZING huh ? ! Heeee

6 comments:

  1. ouh!
    sangat xsabar nak tengok ok..!

    ReplyDelete
  2. haha ko pon minat harry potter gak ke? bagus2 ! tgk jgn tak tgk. ajak aswadil skali g tgk. hee

    ReplyDelete
  3. oh..
    tersanggattttlaahh minat...
    hehe..

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHA! lawak gile. yg tak tahan, bila harry pakai baju pompuan yg biru tu. adoii!

    P/s: makin comel je abg kembar ron tu. wau! haha.

    ReplyDelete
  5. Zattiey: xtau lak ko minat. Hehe. Bc buku dier? Fiera: klaka kan? Haha. Ak rasa dlm citer harry potter dorgla yg eye candy for gals while emma hot stuff for boys. Hehe

    ReplyDelete
  6. yg last one ke?
    paling best ever kot!
    tp aku rase harry besar ni x secomel dy di mase kecik..haha!

    ReplyDelete

HaaA Ngomel JAngan TAk NgomeL !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...