Monday, January 10, 2011

Maroon 5 Live in Kuala Lumpur !

OMG Maroon 5 is going to perform LIVE in Malaysia ! Last year after I went to Paramore concert I wish Maroon 5 or One Republic will come here. Alas MY WISH HAS BEEN GRANTED ! Sgt suka ! Aku dpt taw ni pon from da eldest brother who told me thru his status on Facebook. Time tu tgh tgk AJL skali Balan cek FB dier n bgtau Maroon 5 nk dtg Msia. Terus aku menjerit cm org giler r ! Waah excited giler kot Maroon 5 nk dtg sni. After dat aku trus msg Elnur, Yan and Noon ajak dorg g. So far smua excited cm aku n teruja nk g. But kinda dissapointing pasal tiket plg murah is 115 bucks ! But no worries aku klu dh obessed dgn Maroon 5 ni mmg aku sggp kuarkan duet n cari gak duet kat celah mana2 yg bole dikorek tak kesah la klu aku terpaksa berhutang ag dgn org ke asalkan aku dapat beli tiket dier. Oh aku dahla sgt suka smua lagu Maroon 5 dlm tiga2 album dier - Hands All Over You, It Won't Soon Be Long and Songs About Jane. Lagu dier smuaaaa BEST ! Soo konsert dier on 29th April 2011 soo ader masa ag nk hafal SMUA LAGU dier ! Hahaha. This is going to be AWESOME !


Courtesy of TicketPro

Courtesy of TicketPro


Oh baru2 ni Adam Levine wat controversy for a good cause. Link ini sgt NSFW ! Viewers discretion is advised. Hehe


p/s: Stakat ni hutang dah over 600 bucks ! Giler r. Huhu

2 comments:

  1. mengaum ai bile tengok gambar Adam. ngaum!

    aku tak faham point being naked for good cause. apa point dia? supaya orang bukak mata? bukak mata tengok dia and then after tutup gambar lupa point yang cuba disampai kan? damn.

    btw i have nothing against tough guys yang comel macam tu being almost naked in front of camera. but yang perempuan?

    for example, kardashian sister. "i rather go naked than wear fur". TIPU GILEEE!!! KAU PAKAI JUGAK FUR! apa barang babe. siyes aku tafaham.


    terasa macma panjang pulak komen aku. maybe aku patut buat blogpost pasal ni? hahaha.

    ReplyDelete
  2. haha dah tu je nk lariskan bnda yg dorg nk promote. westerners punya pemikiran manala sama dgn org kiter tu. well at least ko dptla drooling tgk dier kan? haha.

    aah aku pon stuju. berangan2 je pompuan2 yg naked2 for a good cause ni. but i have nothing against with them pon. hee

    oh patut2. aku akn make sure aku org yg 1st skali baca post ko pasal tu. suka tgk org tak pakai2 baju ni. haha

    ReplyDelete

HaaA Ngomel JAngan TAk NgomeL !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...