Followers

World Clock

>

Sunday, March 14, 2010

Telephone ! ! !

At last, kuar gak video Telephone by Lady Gaga feat Beyonce. Seriously this video is ten times better dr Videophone Beyonce feat Gaga yg ntah pape tu. Dah la lagu videophone tu tak best langsung bg aku. So here are some screenshots from the video. Hehe . . *Warning: Pictures contain some nudity*

Lady Gaga diapit duorg pompuan tua yg dah ghayut giler baban masuk dlm penjara. Euuuw !
Spek mata dipenuhi dgn cigarettes yg masih stil berasap ! ! Mmg dah tak betul la Gaga ni. Haha.
Perasan tak sanggul rmbt Gaga tin2 Diet Coke? Creative giler ! Me likey .
Pakai top n g string je.
Horny Gaga
Cute !
Beyonce started to appear as Gaga friend who bail her out form the jail.
They plan to kill Beyonce boyfriend. Gaga called Beyonce Honey-B.
Headset Gaga tu telepon sbnrnya. Pasan tak yg warna putih tu tmpt dial no tepon ? Me likey again ! !
The recipes to make poison dish. Haha
I love her when she posed like dat ! Sgt hilarious pon ader. Cm posed kat dlm Bad Romance.
Beyonce silences her motherfucker word. Haha
Dance and Dance !
The same shade that Gaga wore in Paparazzi video
Beyonce nganga mulut.
Dancing again
Gaga in leopard

Hmm tutup aurat. Hahaha

Adorable kan video dier? Haha. I noe adorable is not da right word but the right word is BITCH ! Oh yeah FREAK too ! ! But I really like dis video. Dah byk kali aku ulang. Gelak sorg2 pon ader tgk video ni. Hahaha. Lady Gaga is freakishly AWESOME ! ! !

p/s: Nk beli 3GS baru. Patut ke r? Hmph . .

3 comments:

  1. adorable lah azam.. aku rasa seperti watak gaga = aku, honey b= azam...lengkap :)

    ReplyDelete
  2. OMG,aku baru tgk video ni. i know i'm late but omg omg omg. so mind blowing. tapi fun gilak ah. hahahaha

    ReplyDelete
  3. fuhh gambar..btw azam, kter ni sbg kaum adam patutnya jaga sket mata tu huhu. sronok or best mcm mana pon cter, tu sume helah bahana nk gelapkan hati. secara x sedar kiter dah corakkan hati kiter ngan benda x bgs.

    ReplyDelete

HaaA Ngomel JAngan TAk NgomeL !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...